Installment in the highly lauded Seishun H (Youth Sex) series created by distinctively original filmmakers on the shared theme of adolescence and love. Naokazu Chinzei hails from the world of erotic film, and made this film starring the two frontmen of the unconventional band core of bells, who boast their own fanatical following. Ayuko (Tsukishiro Maora) is left alone at home while her parents travel abroad. Her childhood friend Isao (Yamagata Ikuhiro) and his bandmate Utsuho (Segi Masaru) show up and their limited-time only sleepover begins.