The fourth installment in the Seishun H (Youth Sex) series, which interweaves adolescence and various forms of love together at the hands of ingenious, brilliant, and exceptional script-writers teeming with originality. The director is Naito Takatsugu, whose feature-length debut The Dark Harbour (Futoko) was selected for the Competition section of the 38th International Film Festival Rotterdam. Reiko (Aikawa Yuki) lives a luxurious life, but remains unsatisfied. Jiro (Hayashita Tomoaki) is a manual laborer who works from dusk till dawn with little prospect for love. One day, Reiko and Jiro happen to meet in a corner of Tokyo.