A slapstick comedy about a woman who has led a life of noncommittal romance, and ends up scrambling to find someone to marry. Yoshitaka Yuriko (Snakes and Earrings) tries her hand at authentic comedic acting for the first time, and her character's lovers of various types and ages are played by a diverse cast that includes Kase Ryo and Enoki Takaaki. 24-year-old office worker Chie (Yoshitaka) has five boyfriends, each chosen to fill her various needs such as patience, wealth, and youth. One day, a close friend's marriage inspires her to break up with Tanashi (Hamano Kenta), the worst of the lot, but she is beaten to the punch when he dumps her instead.