Director Maeda Koji, who made his theatrical film debut with Cannonball Wedlock, and screenwriter Takada Ryo team up again after making You're Not Normal, Either! together, for this quirky love story.
Towa (Kura Yuki), who works in a gardening shop, is an eccentric who stuffs magazine articles that interest him into his pockets and fantasizes about them on a daily basis. He has a crush on Sonoko (Imou Haruka), who works in a convenience store, and decides to lure her out by arranging leaves artfully. They eventually start to speak to each other and become friends through conversations that are incomprehensible to those around them.