Love story about a romantically challenged cram school teacher and one of his students. Directed by Maeda Koji, whose Till Death Do Us What? was screened in the 18th Shanghai International Film Festival Panorama section.
Ono Yasuomi (Narita Ryo) is a cram school teacher with poor communication skills. He hopes to get married but doesn't know what "ordinary" means and feels awkward on dates with women. He asks Kasumi (Kiyohara Kaya), a student who knows lots of trivia about romance, to teach him the meaning of "ordinary."