Romantic comedy by Maeda Koji, known for Cannonball Wedlock. The protagonist rethinks what is really important in life while enjoying a trip to Hawaii on company expense. Authentic performances by young actors including Eikura Nana in the lead, as well as Takanashi Rin and Seto Koji.
Editor Minori (Eikura) is annoyed with both work and relationships, and uses a book project as the pretext for her first trip to Hawaii. There she encounters individualistic Japanese people, and reconsiders the way she's been living her life.