The first film from the second season of the much lauded Seishun H (Youth Sex) series, created by distinctively original filmmakers on the shared theme of adolescence and love. Director Shiraishi Koji is well known for his horror films, and his radical style that relentlessly tackles taboo subjects has earned him a cult following. An editor at XXX true crime magazine and a street reporter do a story on a man (Uno Shohei) who raped 107 women over a ten-year period. And the man announces he is about to rape a certain woman. They follow him to cover the rape.