Drama based on a true story. The film depicts the life of Nakasone Hikaru, who opened a music studio and made it available free of charge to high school bands while running a take-out lunch shop in Okinawa Prefecture's Motobu-cho, Okinawa. Oshiro Hikaru (Abe Hiroshi), who owns a small lunch shop right next to a high school, learns that his young customers don't have a place to practice their music. An obliging person, he builds a music studio in his garage and lets the students use it free of charge. Before long, the students grow very fond of him. Then, he gets hit by sickness.