Original story about the maturation of an awkward girl as she ventures into the outside world. Directed by Ozaki Masaya, who helmed Rendez-vous! and has scripted numerous TV dramas and films.
Mami (Kadowaki Mugi) doesn't have a job and is closed off in her own world. Her father Eisuke (Makita Sports) struggles to strike the right distance from her and worries about her future, so he finds her a job debugging videogames. She silently plays videogames for a job that wasn't supposed to involve talking with anyone, but things don't go as planned.