Live action adaption with CG galore of the hugely popular TV drama, based on Fujiko Fujio A's successful manga. The film dramatically depicts the prince from the land of monsters who wreaks havoc in the human realm, complete with 3D images and scenes gorgeously shot in India. The selfish prince (Ohno Satoshi) faces opposition from the populace upon his succession to the throne, and angrily runs away to the human realm with his attendants in tow. The group encounters a tornado and ends up not in Japan, but in the land of curry. The prince is mistaken for a legendary hero, and is asked to rescue a lady who has been kidnapped.