The sixth film in a coming-of-age drama series depicting teenage sexuality. Made twenty-one years after the previous entry, it was directed by Morioka Toshiyuki, who has made a succession of much-discussed works such as {Things When I Was a Girl}. High school first year Hiroshi (Tanoue Satoshi) and his two incorrigible friends vow vehemently to lose their virginity during the summer holidays. After saving an incredibly gorgeous girl named Ichinose Narumi (Shinozaki Ai) from the advances of a middle-aged man, he finds himself becoming increasingly attracted to her.