Live action film directed by Things When I Was A Girl's Morioka Toshiyuki, based on the comic by the same title from Okada Kazuto, popular for his erotic touch in works like Sundome. Former SDN48 member Komatani Hitomi transforms into a sadistic high school girl who leads a virginal doll maker around by the nose.
Doll maker Kakiguchi (Ishida Masahiro) is mistaken for a groper in a packed train. But, victim Madoka (Komatani) drops her accusation, and turns Kakiguchi into her sex slave. Madoka hangs out in his home, and her behavior only escalates from there.