Medical drama based on the debut novel by practicing physician Natsukawa Sosuke. The film gives a penetrating look at problems with healthcare in Japan's provinces through the personal growth of an honest young doctor. Also acclaimed as the film soundtrack debut for the blind pianist Tsujii Nobuyuki. Ichito (Sakurai Sho) is an internist at a small hospital in Shinshu that suffers from a shortage of physicians, and handles his heavy workload with support from his photographer wife Haruna (Miyazaki Aoi). One day he encounters Azumi (Kaga Mariko), who has terminal cancer, and he starts questioning the very existence of medicine.