A documentary that focuses on folk singer Kaji Hitoshi, who died suddenly at the age of 40. It gives a detailed record of two and a half years in his life, from the beginning of his musical endeavors in Tokyo to his death. Kaji, who had previously been based in Osaka, began performing solo with an acoustic guitar after the break-up of his rock band. He eventually moved to Tokyo, and gained popularity for his numerous songs that evoked the sentiments of a man who can't grow up. However, despite being held in high regard, his sensitive soul saw him succumb to alchohol addiction and lose his mental balance.