A romantic drama in an ensemble style, comprised of eight episodes involving fourteen men and women. Director Horiuchi Hiroshi has a rising profile at domestic film festivals, including the Pia Film Festival where his work was selected for competition, and the 12th Tama New Wave where this film won the Grand Prize and Best Actress awards.
Housewife Kanda Keiko (Nagamine Erika) is unable to recover from the shock of a certain sad incident. Her husband Yoshihiro (Ito Yoshipiyo) attempts to break away from her by indulging in an affair with a junior colleague at work.