A youth film realistically depicting the emotions of young people who steadily grow restless. Horiuchi Hiroshi of Enishi the Bride of Izumo directs.
Unhappy with the boring harbor town in which he lives, older brother Shinji (Sato Ryuji) defrauds women as if it were a game, while younger brother Nao (Sato Hisanori) is similarly involved with a billing fraud scheme. With just about everything in the town at a standstill, Aoi (Akazawa Tomoru) and the other youths feel isolated. Nevertheless, they attempt to find some kind of hope for the future.