The fourth film in the second season of the "Seishun H" series, in which up-and-coming filmmakers exhibit their originality through themes of youth and sex. Director Yoshida Kota has won several awards at international film festivals for his numerous works depicting forbidden sexual desire. Yasuoka Haruo (Serizawa Tateto) has the hots for Momose (Yasuda Saya), a new trainee at his part-time workplace. At a welcome party, he attempts to have sex with her while she is heavily intoxicated, but climaxes as he is taking off his trousers. From that day on, he sets out to cure his premature ejaculation problem by any means necessary.