An entry in Project Dengeki, a screening program introducing short works by up-and-coming directors selected by filmmaker and film school tutor Daikuhara Masaki. This comedy with a fake documentary format is directed by Daikuhara's student Kawashima Genji. Cast and crew come together to shoot a film school video assignment, but they can't make a start because one of the actors is late. After a while he eventually arrives, but actress Chirumi (Hamada Michiru) begins to attack him verbally, which delays the shooting schedule even further.