Final installation in the six-part science fiction anime. Youth who have awakened to paranormal abilities face a cyborg organization focused on their destruction. Conceived by director Iida Umanosuke, who passed away in 2010, and completed with help from his colleague Mori Takeshi. Quon (voice: Kamiya Hiroshi) decides to invade the headquarters of cyborg organization Custos to save Towa (voice: Shimowada Hiroki) and Tei (voice: Nazuka Kaori), who have fallen into enemy hands. Shun (voice: Toriumi Kosuke) and their other pals also try fighting from their own positions.