An entry in the Kojuncha project, in which three of Japan's foremost horror manga creators wrote and directed films based on their own works. Koga Shinichi, known as a leading figure in supernatural manga, takes on one of his best known creations in "Eko Eko Azarak", which has been adapted for film and television many times. A crisis occurs at Misonogaoka High School when students fall prey to black magic. Their classmate Kuroi Misa (Maeda Nozomi) attempts to help them by battling the dark forces with magic that has been passed down in her family for generations.