The twenty-first entry in the "Youth H" series, which produces works with a strong auterist approach that focus on coming-of-age and sexual themes, is also the first made by a female director. In her first lead role in a film, sexy actress Nonaka Anri gives a fine performance that evokes the subtleties of the adolescent female heart; sometimes adorable, and sometimes daring. Miu (Nonaka) is a sex worker with a habit of saying "I want to go home," wherever she happens to be. One night, her childhood friend Ryoma (Iijima Hideyuki) turns up at her workplace as a customer. Their reunion causes Miu to recall a certain incident from her school days.