A science fiction coming-of-age drama in which thirty-three-year-old Ayabe Yuji of popular comedy duo Peace gives a delightful performance as a seventeen-year-old high schooler. Television variety show producer Nakagawa Michinari makes his film directorial debut with this heartwarming story that features a mixture of laughter, emotion, and action. High school student Shotaro (Ayabe) inadvertently travels back through time with his rival Sakata (Adachi Kentaro), and meets his parents when they were thirty years younger. As it turns out, his father Saburo (Kamiyama Ryuji) is just as much of a delinquent as he is. A day of absolute chaos begins.