Matayoshi Naoki of the comedy duo Peace makes his debut as leading performer in this romantic comedy. A guy who is overly honest and can't tell the difference between true feelings and social niceties gets a mysterious cigarette that exposes people's real intentions. Directed by TBS variety show producer Nakagawa Michinari.
Tadashi (Matayoshi), who grew up healthy in a spic-and-span environment, fails in both work and love thanks to his overly honest personality that takes everyone for their word. Upon complaining about his troubles to a ramen shop chap, he is handed a peculiar cigarette.