Suspense horror film starring Ota Aika from the idol group AKB48, based on the novel by the popular author Yamada Yusuke of The Chasing Game fame. An unpredictable survival saga unfolds, filled with shocking punishment games like whittling down a finger with a pencil sharpener. College student co-ed Misuzu (Ota) is kidnapped by an unknown assailant, and held in captivity with four others, including manicurist Yuko (Hirajima Natsumi). They are kept in a classroom, where hellish "punishment games" are conducted when they can't answer a question. A class of terror ensues.