Fourth crossover work for this transformation animation, which is popular amongst young girls. With a focus on the five "Smile Precure!" members from the TV show's seventh heroins, successive Precure join forces to fight evil. For the first time in the series, features Precure created just for the movie. Churns with tales of Precure who defeated a mysterious monster at Yokohama Minato Mirai 21. But transfer student Ayumi (voice: Noto Mamiko) is unable to make any friends, and feels lonely. Then, Ayumi encounters a mysterious creature, and they become friends.