A feature film based on season nine of the Pretty Cure animated television series for young girls about a group of transforming heroines. An evil scheme to destroy the world of picture books is resisted by five girl warriors in this spectacular collaboration between the Pretty Cures and fairytale characters including Cinderella.
Miyuki (voice: Fukuen Misato) and her friends attend an exhibition of picture books and meet an odd girl named Nico (voice: Hayashibara Megumi), who invites them to visit the picture book world. However, they find that its various stories have been jumbled together.