The debut film of director Matsumoto Junpei, a Tokyo University graduate who was only 26 years old when it was shot. It evokes the frustrations of young people living in the inner city through the anguish of a money-obsessed elite businessman, a woman bereaved of her lover, and a young gay man who clings to Jesus. Tatsuya (Tsujioka Masato), an employee of a major corporation, has an insatiable appetite for money. He traces the footsteps of a man who was killed with a sum of dirty money in his possession, and eventually meets the man's former lover Ruka (Honoka) who agrees to help him. The two of them begin a search for the killer and the money, which leads Tatsuya to a reunion with his school junior Ryo (Ueyama Manabu)...