Fantastic coming-of-age comedy based on the real experiences of Suzuki Taichi, who makes his directorial debut. Comedian Konno Hiroki puts his distinctive face to use in this splendid portrayal of a protagonist with an inferiority complex. Won four awards at the Yubari International Fantastic Film Festival, including the Special Jury Prize. Thirty-two-year-old Bamba Daisuke (Konno) is an aspiring film director who is tormented by feelings of inferiority, and is just stewing in his own juices. His encounter with unsuccessful actress Momoko (Tashiro Sayaka) leads to a series of unexpected events.