Animation adaptation of the videogame that became a worldwide hit, featuring violent action filled with scenes of bloodshed. Directed by Sori Fumihiko, who was handpicked by the producer. The distinctive voice cast includes Kuriyama Chiaki of {Kill Bill} fame, as well as Tanihara Shosuke and GACKT. Knight Cassandra (voice: Kuriyama) of Chantly (church), which rules the world, gets wrapped up in a conspiracy with the Blood Mage, a group of evil wizards. Set up as a traitor, Cassandra throws herself into a giant holy battle.