An adaptation of an autobiographical novel by famous former porn star Morishita Kurumi, who also co-wrote the screenplay. It drew attention for the casting of Narita Risa, a former member of idol group AKB48, who appears in her first starring role and performs daring sex scenes. Its director is Nakano Saku ({Love of 24 Years Old}). Morishita (Narita), who made her adult video debut at the age of eighteen, publishes her autobiography after her retirement. She is approached about making a film of it, and reflects on her own past in order to write the screenplay. While doing so, she is reunited for the first time in over ten years with her father (Nakamaru Shinsho), who she violently despises.