14 years after directing his first film Tonari no Bob Marley (*My Neighbor Bob Marley), actor Otsuru Gitan returns to the director's chair for this travel film. Illustrating the insights into one woman's motorcycle journey to visit the hometown of her now departed lover, breathtaking images have been caught for this film by acting cinematographer and famous photographer Kirishima Roland. Upon returning from 2 years in New York, Miharu (Okada Rie) learns of the death of her former lover. On her journey to visit his gravesite, she encounters a young man wielding an 8mm camera and riding the same motorcycle as her deceased boyfriend.