An action-packed yakuza drama about a cutthroat struggle between a minor gang and a massive organized crime syndicate. Tsuji Hiroyuki ({Shura no Mure}) directs, and a host of V cinema's big guns and popular faces make up the cast, including star Kimura Kazuya, Ozawa Hitoshi, Kaneko Ken, and Aikawa Sho. The Kimoto Gang, which has maintained its independent status in Okayama, is engaged in a turf war with the Miyamoto-kai. Young underboss Kyogoku Akira (Kimura) plots the assassination of a Miyamoto-kai captain with Minoshima (Ozawa), who he looks up to as his mentor, but it ends in failure. Minoshima turns himself in to the police, and is arrested.