Nakajima Ramo realized his unique sense of humor in a wide range of genres, including novels, music and theater. This unique film combines the techniques of fiction and documentary to trace the steps of Nakajima, who died suddenly in 2004. The fictional part adapts Nakajima's short stories for film in a three-episode omnibus, featuring "Crawling King Snake," "Connected Like Smile and Lips," and "Dolly the Lamb." The documentary section features actors like Takenaka Naoto, who share their memories of this wild personage.