A drama inspired by the indiscriminate stabbing rampage that occurred in Tokyo's Akihabara district in June 2008. Its director is Hiroki Ryuichi, who has frequently depicted the intricacies of female psychology in his films to date such as VIBRATOR. Screened as a Special Invitation Film at TOKYO FILMeX in 2011.
Hikari (Renbutsu Misako) lost her boyfriend in the Akihabara massacre, and is tormented by a profound sense of loss. Searching for traces of him, she roams the streets where the killings occurred, and meets and interacts with a diverse range of people.