Romance live-action film based on the same-named comic by Miyoshi Maki. Depicts the elopement between a high school girl and an older police officer. Directed by Hiroki Ryuichi, who is known for Kabukicho Love Hotel.
Police officer Kota (Kamenashi Kazuya) meets Kako (Tsuchiya Tao), who claims to be in college, at a matchmaking party and falls for her. However, he finds out that she is still in high school and tries to keep his distance. He holds himself back given his job as a police officer, but proposes marriage when he discovers the intensity of her feelings.