Vibrator and Kabukicho Love Hotel director Hiroki Ryuichi adapts his own identically titled novel. Playing the role of the heroine traveling back-and-forth between Tokyo and Fukushima is Takiuchi Kumi, who made her leading actress debut in Greatful Dead.
Miyuki (Takiuchi) works at the Fukushima City Hall and lives with her father, Osamu (Mitsuishi Ken), in a temporary dwelling. On weekends, she travels to Shibuya, Tokyo where she works part-time as a call girl. She carries on traveling from disaster stricken Fukushima to Tokyo, but then one day Miura (Kora Kengo) suddenly quits the sex shop where she works.