First production from the Eiga24ku workshop, which aims to nurture filmmakers and achieve local development. Director Togashi Shin, acclaimed in Japan as a virtuoso for films about children, creates this short film based on a script by screenwriting rookie Igarashi Ai. Thirteen years ago Kimi (Rino) left her hometown of Tsuruoka, where she had no fond memories, for Tokyo in an effort to begin her life anew. But, neither work nor love go smoothly for Kimi in her life in Tokyo. Kimi wants to change her situation, and returns to her roots in Tsuruoka in order to reexamine herself.