Nominated for the 2011 Pia Film Festival. Director Sato Kotaro got the idea for this film based on the perpetrator of the shooting rampage at the Fort Hood military post in Texas, and incisively depicts the psychology of youths whose fates are influenced by a single incident. Kikuchi (Kawamoto Naoto), who works at a metal processing facility, reunites with his friend Soda (Sato Kotaro). In fact, they share a secret about a certain incident. Their reuniting threatens the serene days of those involved in the incident.