A controversial work that daringly addresses the morally challenging theme of murder. Born in 1984, director Sakaida Shun is an independent filmmaker whose short works to date have enjoyed long theatrical runs, and is increasingly gaining recognition for his talents. This film is his first feature-length work. Two men indulge in abducting complete strangers, holding them in captivity, and putting them to death. One of their male victims, beaten and held captive, is forced to commit murder.