A crime drama from director Sakaida Shun who has drawn attention for his achievements in the independent film scene, including selection for the 2006 open competition section of Cineastes Organization Osaka (C02) that endeavors to cultivate up-and-coming filmmakers. It is an ambitious experiment that has no dialogue whatsoever, was improvised and shot on deserted streets, and was edited over the course of a year. A man dies, but does not remain dead. When he realizes he cannot die, he desperately searches for a way to end his existence.