A selection for the open competition section of Cineastes Organization Osaka (CO2), a project that endeavors to cultivate up-and-coming filmmakers who carry the future of the Japanese film industry. Director Sakaida Shun has created a sensation with his experimental directorial techniques and imagery that evoke his unique sensibility, and is drawing attention in the independent film scene. Two young men meet by chance. One has committed murder, and the other secretly harbors a desire to kill. Feeling a vague sympathy for each other, they set off on a journey with no destination.