A crime film from director Sakaida Shun, whose constantly experimental and ambitious style of direction and imagery has caused a sensation and is drawing attention in the independent film scene. It is also an installment in a four-part crime quadrilogy that illustrates people's hidden capacity for violence without offering a motive or any other type of explanation, and includes the works Kowashitai omocha, Akuma ga kita, and Kaibutsu ha koko ni iru. A man lives in an unspecified town. He is the kind of average person who could exist anywhere, with a perfectly ordinary life that consists of eating, sleeping, and awaking. Then suddenly, he allows his violent side to come out into the open.