Feature film directed by Okuda Yosuke, who was hailed for his three-part indie film {Seishun hakaba} and made his commercial film debut with {Tokyo Playboy Club}. He shed 15 kilograms for the lead role and produced the film with crew members from the Eiga Banzoku film group that he runs.
A skinhead guy (Okuda) takes photos of naked women for extortion. He gets blackmailed when he goes after a prostitute and tries to make ends meet by selling marijuana. Then, a guy with a ducktail haircut (Itabashi Shunya) comes on board as the mule to transport the drugs.