A film directed by Okuda Yosuke, who made a strong impact with "The Dork, the Girl and the Douchebag", that assembles a cast of talented actors including "Catepillar" star Onishi Shima, who radiates a unique presence in the Japanese film world, as well as Shibukawa Kiyohiko from Lowlife Love.
The protagonist, Kazuma (Onishi), meets Yuko (Endo Yumi) in Shibuya and senses they are destined to be together, so he becomes a bouncer at the dance club where she works. He gets involved with the activities of Hiroshi (Shibukawa) who assists the club's owner, (Owada Baku), with underground dealings during which time Hiroshi progressively begins feeling sympathetic to Kazuma. Meanwhile, Yuko's father dies still owing a large debt.