The commercial feature debut of up-and-coming director Okuda Yosuke, whose Hot as Hell: The Deadbeat March won the Off-Theater Grand Prix at the 2010 Yubari International Fantastic Film Festival. Katsutoshi (Omori Nao) is forced to flee his hometown and ends up at a rundown nightclub called "Tokyo Playboy Club." His hot-headedness gets him into further trouble, and the club's waiter Takahiro (Fuchikami Yasushi) and his girlfriend Eriko (Usuda Asami) also get caught up in it as their underworld predicament worsens to the point of no return.