The commercial debut of internationally acclaimed director Ninomiya Ryutaro (Sweating the Small Stuff), who adapted the screenplay that won the 2019 FILMeX New Director Award Grand Prix into a film himself.
Suenaga Shuhei (Mitsuishi Ken), head teacher at an evening high school in Kitakyushu, suffers from a condition that causes his memory to fade at a diner where a former student works. Looking back, he realizes that he did not value his relationship with his wife Akiko (Sakai Maki) and only daughter Yuma (Kudo Haruka), nor his time with his old friend Ishida Keiji (Matsushige Yutaka).