ENBU Seminar, the film school which brought One Cut of the Dead in to the world, produced this drama through the 8th session of its Cinema Project workshop. At the helm is Ninomiya Ryutaro whose Sweating the Small Stuff was screened at the 70th Locarno Film Festival.
21-year-old Minori (Hagiwara Minori) lives in Kamakura and works part-time at a small Japanese confectionary shop where tourists often visit. At first glance she appears to be an ordinary girl, but she is not. In actuality, Minori is livid each and every day.