The 11th collaboration project in an academic-industry partnership between vocational school, Tokyo Visual Arts, and distributor, Tollywood.
Takamura Sayumi (Ishizaki Natsumi) is a girl with an indecisive personality. She meets slightly unusual boys who sincerely believe in what they think. Yamada (Saito Yuichiro) is a devoted husband who nevertheless wants her to see him masturbate. Tokunaga (Itabashi Shunya) is an antiseptically clean dentist who also keeps his body "uncontaminated". Shimizu (Morishita Yoshiyuki) claims he has just begun seducing women recently. Then one day, Sayumi senses her co-worker Imaizumi (Tamura Kentaro) is very similar to herself.