Omnibus by three young directors in the spotlight of Japan's independent film industry, dealing with the theme of "lost virginity." Imaizumi Rikiya, who made his commercial film debut with {Tama no Eiga} and has won numerous awards at domestic film festivals, depicts a teenage girl losing her virginity. March 11, 2012. Second-year high school student Nakamura Midori (Sato Mutsumi) is dating her classmate Ichikawa (Tamura Kentaro), who fell for her older sister but was dumped. This day is his birthday, and Midori deliberately plans to have sex with Ichikawa in her sister's room.