Omnibus by three young directors in the spotlight of Japan's independent film industry, dealing with the theme of "lost virginity." Fukushima Takuya, highly praised for his film {Our Brief Eternity}, depicts a woman in her twenties losing her virginity. Azusa (Osaki Yuki) and Rie (Umeda Eriko) are the members of Gorgeous Princess!, a female performance duo. When Rie reveals on stage one day that Azusa is a virgin, the two fall into a cantankerous relationship.